GDPR Illustration

Ta del av våra användarvillkor

Med dataskyddsförordningen GDPR (General Data Protection Regulation) har vi uppdaterat våra användarvillkor så att det framgår vilka uppgifter vi samlar in från dig – och vad vi använder dem till. När du besöker våra webbplatser och appar samlar vi in uppgifter från dig för att förbättra din användarupplevelse. Det inkluderar även vilka annonser vi visar för dig.

Innehåll A-Ö

          Satsar på after work

          Hösten närmar sig och restriktionerna försvinner. Då satsar arrangörerna Snowman Agency på after work, på Åhaga.
          Borås • Publicerad 14 september 2021
          Snowman Agencys Mirca Sisic, Erik Skogsberg och Johan Skogsberg ska göra after works på Åhaga framöver. På bild också Emma Wilsson, eventansvarig på Åhaga.
          Snowman Agencys Mirca Sisic, Erik Skogsberg och Johan Skogsberg ska göra after works på Åhaga framöver. På bild också Emma Wilsson, eventansvarig på Åhaga.
          Foto: Elin Thornberg

          Satsningen kommer att heta ”Friday feeling” och kommer vara en after work, modell större. Tidigare har Snowman Agency, som ska hålla i after worken, jobbat mot en yngre målgrupp, men på Åhaga vill man nå brett. Alla mellan 18 och uppåt ska känna sig välkomna.

          Arrangörerna påpekar att det inte kommer vara en nattklubb. De ser fram emot att arrangera after worken.

          – Vi har väntat hela den här tiden och det vi att många andra har också. Blir det inte fullt ös här den 8 oktober så är det något fel på mänskligheten, säger Erik Skogsberg, en av arrangörerna, till BT.

          Vill du läsa mer lokala nyheter från Borås?

          Just nu kan du köpa paketet BT Digital Plus i fyra månader för totalt 400 kr.

          Du får bland annat granskande reportage, livesändningar och senaste nytt från Borås och Sjuhärad.

          Anton LorentzsonSkicka e-post
          Så här jobbar borasdly med journalistik Uppgifter som publiceras ska vara korrekta och relevanta. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik.